لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی (lpg): عوارض و هزینه

v

تعادل بین تولید و حذف چربی فرایندی طبیعی است که در از بین رفتن سلول‌های چربی (آدیپوسیت) اثر دارد. ذخیره چربی علی‌رغم فعالیت بدنی منظم و رعایت رژیم غذایی مناسب معمولاً به مرور زمان رو به افزایش می‌باشد. دستگاه لاغری ال پی جی (LPG) درمانی بدون درد، ایمن و موثر را برای رسیدن به تناسب اندام دلخواه ارائه می‌دهد.

[sv slug=”alert”]اگر تلاش‌های شما برای رسیدن به اندامی متناسب علی‌رغم رعایت رژیم لاغری سختگیرانه ناکام می‌ماند و نمی‌توانید این چربی‌های سرسخت را از بین ببرید، ما روشی سریع، بدون عوارض و بدون درد را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جراحی نیز نیازی ندارد. برای درمان سریع چربی های انباشته شده می‌توانید از دستگاه های لاغری مطمئن استفاده کنید.

دکتر ابوالحسنی در کنار رژیم درمانی و دستور فعالیت بدنی مناسب از دستگاه های لاغری از جمله ال پی جی، کرایولیپولیز، آر اف و  کویتیشن نیز  برای درمان چاقی استفاده می‌کند. روش lpg یکی از درمان‌های کم‌خطر برای رفع چربی نواحی مختلف بدن است که در کلینیک تغذیه و رژیم درمانی دکتر ابوالحسنی با کمترین درد و عوارض انجام می‌شود. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های 02122779006 و 02122581002 تماس حاصل نمایید.[sv slug=”alert1″]

ماساژ با دستگاه LPG


4

پوست به آرامی با دستگاه LPG ماساژ داده می‌شود تا ذخیره‌های چربی از بین برود، خون‌رسانی و گردش لنفاوی بهبود یابد و سلول‌های چربی تجزیه شود. ماساژ با دستگاه LPG تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند و پوست افتاده را سفت و کشیده می‌کند.

 نواحی قابل درمان


  • ران
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت پهلو
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی تمام ناحیه‌های بدن

متقاضیان ماساژ با دستگاه LPG


dopts id=”2″]

ماساژ با دستگاه LPG برای تمام بانوانی مناسب است که نتوانسته‌اند علی‌رغم رژیم‌های لاغری از دست چربی‌های انباشته شده در پهلوها، برآمدگی‌های ناخوشایند، فرورفتگی‌های ناشی از سلولیت و در کل هر گونه عدم تناسب رها یابند.

ماساژ با دستگاه LPG به تمام آقایانی توصیه می‌شود که هر چند سبک زندگی سالمی دارند، مرتب ورزش می‌کنند و رژیم غذایی مناسبی دارند، اما با چاقی موضعی ناحیه‌هایی مانند پهلو مواجه می‌شوند.

در مجموع هر فردی با شرایط زیر متقاضی بالقوه این عمل محسوب می‌شود:

  • خواستار لاغری موضعی بخش(هایی) از بدن
  • تمایل به حفظ خاصیت کشسانی و داشتن پوستی محکم پس از لاغری و کاهش وزن

اگر چه آقایان مستعد ابتلا به سلولیت نیستند، اما ممکن است پوست‌شان شل شود یا مقداری چربی زیر پوست انباشته شود، در چنین شرایطی دستگاه LPG  به کمک آقایان می‌آید. این دستگاه تون پوستی را بهبود می‌بخشد و پوستی محکم و کشیده را به دست می‌دهد، به همین دلیل بهترین انتخاب برای شل شدن و افتادگی پوست پس از لاغری است.

مزایا


  • نتایج چشمگیر و مورد تایید پژوهش‌های انجام شده (بیش از 28 پژوهش علمی)
  • تاثیر ناچیز بر شرایط پوست
  • درمانی خوشایند و آرامش‌بخش
  • به ارمغان آوردن زیبایی و تناسب اندام بیشتر
  • کاهش انباشت آب در بدن پس از نخستین جلسه درمان
  • صاف شدن فرورفتگی‌های سلولیت پس از 6 جلسه درمان
  • منعطف‌تر شدن پوست و از بین رفتن چربی‌های مقاوم پس از 12 جلسه (میزان کاهش چربی در این روش به حدود 70 درصد می‌رسد.)

سازو کار عملکرد ماساژ با دستگاه LPG


v5

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است که نتیجه آن پس از تنها 6 جلسه محسوس است، البته در بعضی موارد پیشنهاد می‌شود بیست جلسه درمانی یا بیشتر انجام شود. توصیه می‌شود هر هفته دو یا سه جلسه درمان 45 دقیقه‌ای به صورت یک روز در میان انجام شود.

در ماساژ با دستگاه ال پی جی دستگاه مخصوصی برای سفت کردن پوست شل و افتاده و اصلاح نقص‌های بدن، لاغری و رفع سلولیت به کار برده می‌شود.

نتایج


چنانچه عامل‌های مولد شرایط اولیه تغییر نکند، بافت پس از مدتی به شرایط قبل از درمان با دستگاه LPG برمی‌گردد. بنابراین ورزش منظم، رژیم غذایی متعادل و در صورت لزوم تکرار درمان را برای حفظ نتایج فراموش نکنید و به مقدار کافی آب بنوشید. دکتر ابوالحسنی اطلاعات لازم درباره میزان آب مورد نیاز بدن را در جلسه مشاوره اولیه در اختیار بیمار قرار می‌دهند.

اثرهای جانبی


کبودی مختصر تنها اثر جانبی ناخوشایند ماساژ با دستگاه LPG است که در بیماران با پوست حساس بروز می‌یابد. البته باید به فواید متعدد این روش از قبیل تسکین درد عضلانی، محو و کمرنگ شدن ترک‌های پوستی و بافت همبند جای زخم، جوانسازی و حس آرامش نیز اشاره کرد.

هزینه


هزینه ماساژ با دستگاه LPG چندان بالا نیست و به مدل دستگاه، تجربه متخصص و ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

پرسش‌های متداول


آیا تنها ناحیه‌های مشخص شده از درمان تاثیر می‌پذیرد؟

درمان در اصل بر ناحیه‌های مشکل‌ساز متمرکز می‌شود، اما کل بدن باید به منظور تحریک گردش عمومی و دفع مواد سمی تجزیه شده تحت درمان قرار بگیرد.

برای شروع چند جلسه درمان لازم است؟

یک دوره درمان ده جلسه‌ای برای شروع توصیه می‌شود. زمانبندی مناسب به این شکل است که شش جلسه نخست در یک بازه زمانی دو هفته‌ای و باقی جلسات به صورت دو بار در هفته انجام ‌شود تا نتیجه دلخواه به دست آید. برای حفظ نتیجه لازم است درمان در ماه

 یک یا دو بار تکرار شود.

درمان تا چه مدت باید ادامه داده شود؟

توصیه می‌کنیم ماساژ با دستگاه ال پی جی را در برنامه معمول خود بگنجانید، درست همان طور که به طور منظم به آرایشگاه می‌روید و موهایتان را کوتاه می‌کنید، درمان سلولیت و چاقی موضعی را نیز به طور مرتب انجام دهید. اگر درمان را به یکباره رها کنید؛ احتمال عود سلولیت بالا خواهد بود.

آیا ماساژ با دستگاه LPG دردناک است؟

برای موثر و راحت بودن درمان به متخصص باتجربه مراجعه کنید. مهارت متخصص در کنار قابلیت تغییر شدت دستگاه بدون درد بودن این عمل غیرتهاجمی و آرامش‌بخش را تضمین می‌کند.

آیا هر فردی می‌تواند متقاضی این درمان باشد؟

خیر. ماساژ با دستگاه ال پی جی برای بانوان باردار یا بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون مناسب نیست. این روش به بیماران مبتلا به ناراحتی‌های عروقی یا گردش خون، سرطان فعال، ایدز و بیماری‌های عفونی پیشرونده نیز توصیه نمی‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل یا نگرانی حتماً با دکتر ابوالحسنی مشورت کنید.

آیا درمان با دستگاه ال پی جی یک برنامه لاغری محسوب می‌شود؟

خیر، برای لاغر شدن باید ورزش کنید و رژیم بگیرید. البته چنانچه در کنار ماساژ با دستگاه لاغری ال پی جی از برنامه‌های لاغری نیز استفاده کنید، به نتایج فوق‌العاده‌ای دست خواهید یافت. درهر حال پس از درمان با دستگاه LPG لباس‌ها بهتر به تن‌تان می‌نشیند و سایز کم می‌کنید.

تفاوت بین لیپوساکشن و ماساژ با دستگاه LPG چیست؟

ماساژ با دستگاه LPG درمانی غیرتهاجمی است و بافت پیوندی را سالم‌تر می‌کند. لیپوساکشن یک عمل جراحی تهاجمی است که با هدف تخلیه بافت چربی عمقی انجام می‌شود. پزشکان غالباً توصیه می‌کنند از دستگاه ال پی جی در کنار لیپوساکشن استفاده شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود، احتمال زخم شدن و التهاب لیپوساکشن به حداقل برسد و بافت سالم‌تر بماند.

مقالات مرتبط
مقالات

دیابت و روزه‌داری

آیا یک فرد دیابتی مجاز به روز‌داری است یا خیر؟ برای افراد دیابتی، تصمیم گیری در مورد روزه داری باید با مشاوره پزشک خود صورت گیرد. اگر کنترل دیابت شما

توضیحات بیشتر »