لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن: عوارض و هزینه

کویتیشن اولتراسونیک یا Ultra Cavitation ، یک روش غیر تهاجمی برای حذف چربی و لاغری موضعی در یک ناحیه مشخص می باشد. بر خلاف یک سوزن تیز یا لیپوساکشن سنتی، در کویتیشن اولتراسونیک هیچ چاقویی وجود ندارد، هیچ بیهوشی و جراحی وجود ندارد. این روش  ابتدا در اروپا بسیار محبوب شد و به سرعت در سراسر جهان پخش شد.
این تکنولوژی سلول های چربی را با استفاده از امواج صوتی با فرکانس پایین بدون آسیب رساندن به هر گونه بافت یا اندام دیگر از بین می برد. هنگامی که غشای سلولی چربی (بافت چربی) تخریب می شود، تری گلیسیرید بین سلول ها تخلیه می شود و سپس به اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول تبدیل می شود. اسیدهای چرب آزاد هم از طریق لنف دفع می شوند و هم به کبد منتقل شده و پس از متابولیزه شدن در کبد، از بدن خارج می شوند.

ناحیه‌های قابل درمان با کویتیشن

ناحیه‌های دارای چربی موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی لاغری مقاوم است، برای مثال بخش‌های زیر با کویتیشن قابل درمان است:

• ران
  • شکم
  • بازوها
  • باسن

توصیه های قبل از شروع کار با کویتیشن

در روز درمان شما نباید هیچ الکل، نوشابه های گازدار یا کافئین مصرف کنید.
اجتناب از وعده های سنگین بلافاصله قبل و بعد از درمان
ما توصیه می کنیم 6-8 لیوان آب در روز در طول دوره درمان کویتیشن مصرف کنید.

مدت زمان کار با دستگاه کویتیشن در هر جلسه چقدر است؟

هر جلسه حدود نیم تا یک ساعت است. بین هر جلسه باید حداقل 72 ساعت فاصله باشد ولی ما برای حصول نتایج بهتر هفته ای یک جلسه را توصیه می کنیم تا بدن فرصت داشته باشد تا چربی های شکسته شده را از بدن دفع کند.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن درد هم دارد؟

اکثر مراجعین ما درمان را بسیار راحت و بدون دردسر تشخیص دادند. بعضی از مراجعین در طول درمان نسبت به حرارت و مقدار کمی ناراحتی نویز( صدای اولتراسوند که در گوش شنیده می شود) حساس بودند، اما هیچ درد وجود ندارد.

چند جلسه برای نتیجه مطلوب نیاز است؟

تعداد جلسات بستگی به سن و مقدار چربی مراجعه کننده دارد. در حالی که نتایج فوری را در اولین جلسه خواهید دید، ممکن است لازم باشد بین 10 تا 12 جلسه برای نتایج مطلوب داشته باشید.توصیه های قبل از شروع کار با کویتیشن
در روز درمان شما نباید هیچ الکل، نوشابه های گازدار یا کافئین مصرف کنید.
اجتناب از وعده های سنگین بلافاصله قبل و بعد از درمان
ما توصیه می کنیم 6-8 لیوان آب در روز در طول دوره درمان کویتیشن مصرف کنید.

مدت زمان کار با دستگاه کویتیشن در هر جلسه چقدر است؟

هر جلسه حدود نیم تا یک ساعت است. بین هر جلسه باید حداقل 72 ساعت فاصله باشد ولی ما برای حصول نتایج بهتر هفته ای یک جلسه را توصیه می کنیم تا بدن فرصت داشته باشد تا چربی های شکسته شده را از بدن دفع کند.

آیا استفاده از دستگاه کویتیشن درد هم دارد؟

چند جلسه برای نتیجه مطلوب نیاز است؟