تفسیر آنالیز بدن با دستگاه In bodyچگونه انجام می‌شود؟

حتما می‌دانید که سوزاندن چربی بدن به اندازه کم کردن وزن مهم است (حتی شاید مهم تر از آن). اما چرا؟ تا به حال شده با دو نفر روبه‌رو شوید. یکی از آن‌ها بدنی خوش‌فرم داشته باشد، اما دیگری چاق به نظر برسد. در حالی‌که هر دو وزن یکسانی دارند؟ دلیل آن به مقدار توده عضلانی افراد برمی‌گردد. تفسیر آنالیز بدن با دستگاه In body به ما کمک می‌کند تا نسبت چربی به عضله خود را دریابیم.

ما هر هدفی که داشته باشیم (کاهش وزن، افزایش وزن، عضله سازی و…) یکی از راه‌های ارزیابی اوضاع بدن، دستگاه بادی آنالیزر است. اگر چه این دستگاه تنها راه تعیین وزن سالم نیست. اما می‌تواند به ما کمک کند تا ببینیم که بدن‌مان در چه حالی‌ست و در مسیر درستی قرار داریم یا خیر.

آنالیز بدن شامل سنجش درصد چربی بدن، میزان آب، پروتئین، میزان اضافه وزن و یا کمبود وزن و WHR است. این سنجش با استفاده از فرمول و یا دستگاه آنالیز بدن انجام می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که به نتیجه بهتر و دقیق‌تری برسید، دستگاه آنالیزور را امتحان کنید.

دستگاه آنالیز بدن

کاربرد دستگاه آنالیز بدن


تفسیر آنالیز بدن با دستگاه In body یکی از بهترین روش ها برای تجزیه و تحلیل وزن و وضعیت سلامتی افراد است. در قدیم با فرمول BMI یا همان شاخص توده بدنی، وزن ایده‌آل را برای افراد حدس می‌زدند. که فرمول چندان مناسبی نبود؛ اما اکنون پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین روش برای سنجش وزن مناسب، استفاده از تست بادی آنالیزور است.

با وجود این دستگاه، پزشک یا مربی به اطلاعات ارزشمندی از بدن شما دست می‌یابد. که به او کمک می‌کند برنامه‌ای اختصاصی و حرفه‌ای برایتان تنظیم کند تا حین نزدیک شدن به وزن مناسب خود، از تحلیل عضلانی پیشگیری شود.

نتایج دستگاه آنالیز بدن

اطلاعات کاملی که با سنجش بادی آنالیزور حاصل می‌شود. شامل وزن، توده چربی، درصد عضلات، شاخص توده بدن، مقدار آب بدن، استخوان‌ها، املاح، میزان کمبود وزن، اضافه وزن و چاقی و یک سری موارد دیگر.

مقالات مرتبط
مقالات

دیابت و روزه‌داری

آیا یک فرد دیابتی مجاز به روز‌داری است یا خیر؟ برای افراد دیابتی، تصمیم گیری در مورد روزه داری باید با مشاوره پزشک خود صورت گیرد. اگر کنترل دیابت شما

توضیحات بیشتر »